mandag den 6. december 2010

Brødre

Jeg har været i gemmerne, og er lige nu vild med at scrappe gamle billeder - Her er det min morfar og to af hans brødre.

Mønsterpapiret er fra Inkido, der er revet i stror stil og efterfølgende er der distresset med Old paper - det hitter lige for tiden.

Jeg blev sat på noget af en udfordring, jeg måtte kun scrappe vandret og der skulle være luft foroven... ikke lige det jeg gør mig mest i, og det kribler stadig i mine fingre for at fylde "luftrummet" ud...

4 kommentarer:

  1. Superflot layout - igen. Så flot sat op, dejlige farver, og godt med revne kanter og sværte. Virkelig flot.
    Tror måske jeg kommer til at lifte den opsætning en dag !
    Jeg kan godt se hvad du mener med det tomme rum. Ja, det skal man lige vænne sig til, jeg kender det. Har det bedst hvis alt er plastret til. Men ikke pille. Det er så flot nu.

    SvarSlet
  2. Virkelig lækkert LO, men kan godt følge det med det tomme rum - jeg er heller ikke god til at lade så meget plads være upyntet, men det er rigtig flot det du har lavet.

    Tænk hvor meget man udvikler sig med udfordringer - måske skal vi udfordre hinanden lidt mere når vi scrapper sammen??

    SvarSlet
  3. Tak :o))

    Janni, jeg synes det lyder som en rigtig god ide med nogle flere udfordringer - jeg har aldrig brugt så meget mønsterpapir, som efter din udfordring :o)))

    SvarSlet
  4. Super dejligt LO Rikke. Måske jeg skulle tage slægtsalbumsprojektet med næste gang vi skal hyggescrappe, sikken vi så kunne udfordre hinanden ;o)
    Nu er grønt jo lige min farve, og jeg lidt vild med alt dit riveri og distressing. Det løfter virkelig dit LO til andre højder. Kan, både som du og Aka og Janni, godt forstå hvordan I har det med tomrummet øverst, men jeg er begyndt at vænne mig til, at hele papiret ikke behøver være pyntet. Lidt luft viser sig faktisk ofte, at være rigtig godt, som i dette tilfælde.

    SvarSlet