torsdag den 10. oktober 2013

Donna-kort

I lørdags var jeg til Himmelscrap hos Papirhimlen - en super hyggelig dag, med nogle af de dejligste tøser.

Min eneste scrap-mission var, at jeg skulle lave et fødselsdagskort til min kusines datter, som bliver 16 år i dag. Jeg var langt omkring, før jeg kom i tanke om Donnas skønne taske, om passer perfekt på Rie.

Efter MANGE og her mener jeg virkelig MANGE sytimer, kom kortet til, at se sådan her ud:


Jeg ved heldigvis, at der bliver sat rigtig meget pris på det, og så er arbejdet det hele værd.

Glæder mig til, at give hende det på søndag.

4 kommentarer:

  1. Ja det var en rigtig hyggelig dag og hold op hvor er det blevet flot Donna kort... og når det så er til en som sætter pris på det gør det ikke noget det tager lang tid at lave...

    SvarSlet
  2. Rigtig flot taske og den lille domino charm er rigtig cute

    SvarSlet
  3. Det er så lækker en taske i flotte papirer

    God lørdag

    SvarSlet
  4. Den taske er altså også bare så flot. Og med de timer med nål og tråd er det jo rart, at man ved at arbejdet bliver værdsat. Ellers skulle da pokker stå i det......Det må være et stort job....jeg har aldrig fået det prøvet. Bare tanken om alle de sting er nok.

    God weekend over there.

    SvarSlet