torsdag den 25. december 2014

Julebog

Vildt, ser lige at bloggen har stået stille i et helt år - det kommer ikke til, at ske igen!!!

Vi har haft et travlt og begivenhedsrigt år. I januar solgte vi vores hus uden, at have noget nyt at bo i, så i februar boede vi hjemme hos mine forældre og i marts flyttede vi ind i en lille lejlighed alt imens jagten på en byggegrund gik i gang. Vi fandt drømmegrunden i april, og har her i november taget hul på projekt drømmehuset, som burde står færdigt til marts  - så der har været nok at se til i 2014.

Det er ikke blevet til så meget scrap i år, jeg håber at tage revanche i 2015 ;)

Til Scap a mania gik jeg i gang med en julebog. Jeg blev ikke helt færdig på SAM, da jeg manglede lidt småting til stuen, men det kunne en tur på Tivolis julemarked klare.

Her er det færdige resultat:




 
Til juletræet er brugt en dies fra Marianne design, vinduet er en Tim H dies og pakkerne er egen kreation. Gulvet er lagt af en rest papir, som ligner trægulv og panelerne er alm. karton med lidt sværte.

I ønskes alle en rigtig glædelig "bagjul" :)

1 kommentar:

  1. En rigtig lækker julebog ... og så spændende med hus byggeri :-))

    God aften, Lissy

    SvarSlet