fredag den 28. januar 2011

Et kort til en fantastisk person

I dag havde jeg sidste dag i min praktik på neurologisk afdeling på Herlev hospital, det betød farvel til en afdeling og en vejleder, som har lært mig rigtig meget, især min vejleder har været helt fantastisk, så derfor skulle hun have en lille personlig hilsen, hun fik dette kort:


Sammen med denne gave:

som indeholder en æske karameller fra det fantastiske Karamel kompagniet  - hvis ikke du allerede har prøvet de skønne karameller, så kan de varmt anbefales :o)

3 kommentarer:

  1. Hej du og tak i lige måde. Og sikken en sød datter du har. SUPER at du har lyst til at lave nogle kort til OSH - det er jeg glad for. Det vigtigste er at der IKKE kommer glimmer på og at mørke kort får et lyst skrivefelt indeni - gælder også kort i kraftkarton - da de nogen gange kun har en blyant at skrive med ude i ørkenen. Men ellers står alt du har brug for at vide på OSHbloggen under det faneblad der er for nye frivillige. =0) Og tak for besøget på min blog !

    SvarSlet
  2. Så smukt et kort du har lavet... sød papir

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  3. Sødt kort og lækker gave til din vejleder.
    Det er guld værd med sådan en læremester, og helt afgørende for det udbytte du får af praktikperioden på neul. afd. En god vejleder kan jo også være med til at gøre opholdet så interessant, at det bliver i neurologien du vælger at arbejde senere hen. Hvem ved ?
    Det var en dygtig kirurg, der gjorde abdominalkirurgi så spændende og levende, at jeg valgte at begynde der - engang for 100 år siden. LOL.
    God weekend.

    SvarSlet