torsdag den 8. december 2011

Tirsdagsklub hos Scrapfactory

I tirsdag var jeg for første gang til tirsdagsklub hos Scrapfactory - fantastisk koncept!!
Det var så hyggeligt, at jeg nu har tilmeldt mig tirsdagsklubben frem til juni 2012 :o)

Carlotte havde lavet en lille udfordring, som man kunne deltage i, hvis man havde lyst. Man skulle lave 1 stk. julepynt, til juletræet i butikken, som skulle være i farverne lilla eller lilla og hvid. Med det samme måtte jeg afprøve min Donna-skabelon på en ny måde, det kom der dette resultat ud af:


Ved lodtrækning blev der fundet en vinder, og sørme om jeg ikke var den heldige - Tak til lykkens gudinde :o))

Præmien var dette lækre stempelsæt:


Så nu skal der dælme stemples!

5 kommentarer:

  1. Tillykke søde Rikke, den blev altså også bare rigtig sød din lille candy cane. Og sikken en præmie, og så er det ovenikøbet et af de sæt jeg ikke har (endnu) LOL. Jeg fik også skrevet mig på samtlige tirsdagsklubber, så nu håber jeg bare at jeg ikke skal med på skolens skitur, for så glipper jeg tirsdagsklubben i februar.

    SvarSlet
  2. Den er også fin din sukkerstang. Og så smuk i de lilla nuancer.
    Og heldet følger jo de t....., så tillykke med den fine præmie. Den har jeg ikke set før.

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Hvor er det et smukt stykke julepynt. Og sikke et skønt stempel at vinde.
    Ha en god dag

    SvarSlet
  4. Rigtig sød julestok. Tillykke med at du vandt!

    SvarSlet
  5. super lækker julestok og så med lilla farver,flot flot

    SvarSlet